W sklepach komputerowych

Autor: Krzysztof P. Jasiutowicz (NOS_kpjas_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 25 Jan 1998 - 10:45:08 MET

Witajcie,
W sklepach komputerowych traktują klientów
jak zło konieczne. Nie dość że sprzedawcy są
niekompetentni, oszukują jak się da, to jeszcze
jak przychodzę i chcę coś kupić, dorzucając
do ich kieszeni kilka-kilkadziesiąt milionów
starych złociszów to robią wielką łaskę że
udzielą jakichś informacji.
Nie wiem czy to jest tylko moje odczucie, czy
inni czytelnicy tej listy mają podobne doświadczenia.
Zastanawiam się nad kupowaniem w sklepach
internetowych/wysyłkowych.
Jakie są wasze wrażenia ?
Namiary na sklepy internetowe ? Wirtualna Polska ?
Czy coś jeszcze ?
Pozdrowienia,
kpj.
kpjas_at_priv.onet.pl