Re: Pytania o M2

Autor: Miroslav Goldberg (miroslav_at_usa.net)
Data: Sun 25 Jan 1998 - 01:37:45 MET

Co do MMX to Cyrixa odradzam (chyba,ze masz super cene),
dlatego, ze za taka sama cene kupisz AMD K6-200, który po
prostu zostawia nie tylko Cyrixa M2 ale Intela MMX daleko we
wstecznym lusterku. Mialem wszystkie 3. Mam AMD.

Przede wszystkim polecam odswiezyc BIOS dla twojej plyty,
stary BIOS moze nie wspierac MMX.

Poza tym, twoja plyta z Intel FX (stary Triton) dosc stara i nie
ma wsparcia dla napiecia 2,9 V Cyrixa.
Na 3,3 V tez pójdzie, ale procesor sie bedzie niepotrzebnie
przegrzewal, wiec mozesz (nie musisz) zalozyc wysoka chlodnice
o duzej masie i wysokoobrotowy wiatrak.
Co do OS/2 to siedze bardzo cicho.

Mirek
Andrew Myslek <mysleka_at_gsi.abis.lodz.pl> wrote in article
<34C917DB.4267_at_gsi.abis.lodz.pl>...