Re: Bios

Autor: Miroslav Goldberg (miroslav_at_usa.net)
Data: Sun 25 Jan 1998 - 01:05:15 MET

Jezeli na pewno, nie masz Auto Configuration: Enabled / Disabled
(nawet w najnowszej wersji Award BIOS dla twojej plyty),
to mozesz spróbowac swietny program TweakBios.
Umozliwia on majstrowanie wszystkimi parametrami, nawet takimi,
które sa niewidoczne dla uzytkownika w BIOS setup.
Jest w zalaczniku TweakBios.exe. Jest to samo-rozpakowujacy plik.

Polecam równiez odwiedzic site TweakBios i poczytac:
http://www.miro.pair.com/tweakbios/