Re: Jedyne w swoim rodzaju

Autor: Grzegorz Oleksy (geo_at_kki.net.pl.usun-to)
Data: Sat 24 Jan 1998 - 14:29:45 MET

Virus wrote in message <01bd28b9$31773a40$58f6cdc3_at_200mmx>...
>Wiec jednak mialem racje mowiac ze .grzegorz ktory tak bardzo zachwala te
>produkty musi pracowac w tej firmie. Grzegorz Oleksy i .grzegorz to ta sama

Miałeś. Z tym, że faktycznie wcześniej pracowałem w kilku firmach i
posługiwałem się tymi programami, które teraz reklamuję. Więc nie napisałem
nieprawdy. A pracuję teraz w tej firmie właśnie dlatego, że te produkty są
świetne.
Przy okazji, nie masz może chętnego na jakiś programik :)) ?

Pozdrawiam,
Grzegorz