Re: CTX i falowanie

Autor: Wojtek Krolik (KROLIK_at_mol.uj.edu.pl)
Data: Sat 24 Jan 1998 - 14:06:09 MET

hej,
w a nie kupi em sobie nowiu ki monitor CTX Futura 17". Fakt, jest super :))
Ale mam z nim drobny problem i nie wiem, czy to wina karty graficznj czy
d wi kowej. Tzn, jak w tytule: falowanie ekranu... Nie wiem, jak to opisa ,
idzie sobie taka drobniutka fala prosta w odst pie ok. po cm. jedna za
drug ... Nie jest to BARDZO widoczne, ale jest... To troch denerwuj ce.
Aha, mam w95 :) W sumie karta graficzna jest w miar oddalona od
pozosta ych, tyle e jest to Cirrus Logic, 1MB, PCI, nie pami tam ju
dok adnie ktora. Tyle e monitor wyci ga ok. 60Hz (przy 800x600), wg
specyfikacji mo e przy tej rozdzielczo ci do 147Hz. Jakie pomys y?

z gory dzi kuj !

--
misiek
***  IRC: nathan  ICQ UIN: 3620591          | Michal R. Hoffmann ***
***  <mailto:misiek_at_knm.org.pl>             | PO Box 41          ***
***  http://www.kki.net.pl/mis              | 71-119 Szczecin 35 ***
***  Uniwersytet Szczecinski                | POLAND             ***
***  -=member of ZUKiH=- -=the KNM Member=- |                    ***
--------------------  I know I'm my best friend --------------------
A nie masz za blisko drukarki albo innego zrodla pola magn ????
;) WK
 |        Wojtek Krolik         |
 |    mmkrolik_at_cyf-kr.edu.pl    |
 |     krolik_at_mol.uj.edu.pl     |