Re: format

Autor: R.Zylla (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Sat 24 Jan 1998 - 09:46:16 MET

At 17:17 98-01-23 +0100, you wrote:
>Czy ktoś mógłby mi napisać jak się formatuje dysk twardy i instaluje
>ponownie Dos'a i

  Bierze sie 3 dyskietki z DOSem 6.22 i wklada pierwsza z nich do dziurki.
  robi sie CTRL=ALT=DEL potem przez Del wchodzi do setupu
  i W setupie BIOSu przestawia sie opcje bootowania na A: C:
  zapisuje opcje i resetuje komputer. Potem tylkos ie czyta napisy
  i wciska klawisz enter.

>Windows'a? Co jest potrzebne itp.

  z dyskietki 1 Windowsow uruchamia sie program INSTALUJ

>Co stanie się gdy wyinstaluje się sterownik graficzny?

  moze to wogole nie jest potzrebne ?
 na ogol wystarcza (dla w 3.11) wejsc do katalogu windows
  i tam uruchomic (bedac w DOSie) program setup. w programie
  wybrac karte graficzna standard VGA. i zakonczyc program.
  (no chyba jednak jakas karta grafiki ci zostaje
   i nie jest to CGA/Hercules/MDGA/EGA :)
  Na sterowniku VGA Windows powinny pojsc,
   a jak nie to karte grafiki na zlom.

--
Romek
 ============= PeCetologia to nauka experymentalna ==============