Re: Nagrywarka Philips 2600

Autor: Sylwek Orlik (sylor_at_polbox.com)
Data: Sat 24 Jan 1998 - 02:23:41 MET

Marek Blaszkowski napisał(a) w wiadomości:
<6a7h2q$qib_at_polonez.man.lodz.pl>...

>Tez uzywan CDD2600 i zeczywiscie, czasami sa problemy z odczytem
>CDDA z pred. x2,x4. Czasami z pred. x1 sie udaje.
>Poza tym zauwazylem en na plytkach noname (np. "goleden disc")
>sciezki audio maja bledy ( trzescza jak winyl). To samo jest na plytkach
>maxell. Przyczyna - nie wiem. Na innych plytkach ("zielonych") audio jest

Winą za trzeszczenie proponowałbym raczej obarczyć sam proces
"zgrabienia" oryginału. Winny może być soft, a w przypadku CDD2600
samo urządzenie. Ta wypalarka naprawdę bardzo źle czyta.
Do czytania płytek proponuję używać np. Toshiby. Czyta powoli
(x1), ale za to ma zaimplementowane dość dobre algorytmy
korekcji błędów. Pojedyńcza prędkość odczytu też ma wpływ
na mniejszą stopę błędów. Niestety nie udało mi się skopiować
płyty razem z sub-kodami (pauzy, indexy). Czy zna ktoś może
jakiś napęd który umie "grabić" audio razem z sub-kodami?

Sylwek Orlik