Re: Blad w WIN'95

Autor: Andre (andre_at_kr.onet.pl)
Data: Fri 23 Jan 1998 - 18:45:07 MET

(...)

>U mnie takie cos sie zdarzalo gdy wentylator nie wyrabial i
>procesor sie troche zagotowal.

    Hm, ciekawe - ja miałem to samo (może inne cyfry), lecz miałem dodany
komunikat, że istnieje kontynuacja (po naciśnięciu any keys). Czyżby z tego
samego powodu?
    Dodam, że nawet reinstalacja Windows'a nie usunęła tego komunikatu.
Dopiero, gdy zlikwidowałem główne pliki wraz z katalogami, które odpowiadają
za Win'95, i zainstalowałem ponownie ów system, problem zniknął. Czy nie
dałoby się tego pominąć tak, aby bez przeinstalowania systemu usunąć tą
"skazę"? Gdzie to jest zapisane - co za to odpowiada? Co to faktycznie
oznacza, jeśli chodzi o układy pamięci (niedawno wymieniłem z 2*8 na 2*16)?

Pozdrowienia...
ANDRZEJ TUREK andre_at_kr.onet.pl
os. Oswiecenia 9/59 andrello_at_friko.onet.pl
31-635 Kraków
tel.: (0-12) 648-78-96 http://friko.onet.pl/kr/andrello