Re: sprzedawcy twierdza, ze K6 nie dziala....

Autor: Bojar (pibojar_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 23 Jan 1998 - 18:07:58 MET

> moj dziala bo to seria ST5xxxxx, ale nie na 83MHz
> a jak na sam dysk to az tak zle nie jest
>
> transfer 3MB/s, st: 11ms, t2t: 2ms
> jak na dysk sprzed 2 lat to nie jest tak zle

Masz racje - mialem takiego samego
i byl super (niestety zbyt malo pojemny)
Zmienilaem na Seagata z UDMA
i jakby byl wolniejszy ale to pewnie odczucie sugestywne
Jedyny problem dyskow serii ST5xxxxx to to, ze sie dosc
mocno grzeja - tak twierdzi moj znajomy serwisant
A co do Caviarow to mojemu kuplowi systematycznie
zaczyna padac Caviar 1,6 - co pewien czas nowe bedsektory
Kumpel jest zalamany bo dysk ma niewiele wiecej niz 1 rok
i joz zlom
A ja w ciagu 4 lat mam czwartego Seagata i zawsze wszystko ok.
Ale to pewnie kwestia przypadku

Bojar