Re: Problem - znikajace katalogi

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Fri 23 Jan 1998 - 13:17:21 MET

On 22 Jan 1998 10:04:36 +0100, ptad_at_box.zetobi.com.pl (Pawel Tadejko)
wrote:

>tak sie sklada ze mozna to zrobic jakimkolwiek, ktory
>zapisuje cos na dysku

Nie.

>Nie wazne czy jest to kopiowanie w NC czy zapis stanu gry

To dziwne, bo od lutego ub.r. tak wlasnie robie i nic sie nie stalo.

>Oczywiscie nie za kazdym razem

A za ktorym ? Moge powiedziec, ze w dosie 7.10 na facie32 zrobilem juz
milion kopiowac, kasowan itp. "za pomoca" NC i miliona innych
programow i nic.

>ale ja wole miec FAT32 na innej partycji
>a nie modlic sie przy kazdej operacji zapisu na dysk - aby
>przebiegla pomyslnie

To znaczy, ze masz jakis dziwny dysk. Ja sie nie modle i wszystko
dziala :)

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl