Re: Jaki system operacyjny? - o zlodziejstwie

Autor: Kiziukiewicz Bartosz (kiziuk_at_alfa1.it.pw.edu.pl)
Data: Fri 23 Jan 1998 - 08:52:51 MET

Co sie dziwisz. Ludzie sa z natury rzeczy leniwi i nie chce im sie pisac
ciagu literek zeby powiedzmy skasowac plik, kiedy moga przeciagnac jego
ikone do kosza. Zwlaszcza, ze obecne oprogramowanie w srodowisku GUI nie
dosc ze latwiejsze w obsludze, to daje im mozliwosc realizacji ich
codziennych potrzeb w sposob prawie ze intuicyjny (mowie oczywisciee o
komputerze ;-) ).

Bartek <kiziuk_at_it.pw.edu.pl>