POMOCY!!! DYSKI SCSI IBM

Autor: Artur Karazniewicz (akaraniewicz_at_pacific.torun.pl)
Data: Thu 22 Jan 1998 - 12:04:28 MET

Czesc mam możliwosc kupna dyskow Ultra-Wide SCSI IBM DCAS 34330 (4.30GB)
po bardzo atrakcyjnej cenie (800 zl/szt.). W zwiazku z tym potrzebuje (w
miare mozliwosci
jak najszybciej) pomocy... Chodzi mi o cokolwiek, najlepiej o kontakt z
osobami które tych dyskow uzywaja (chociaz kazda odpowiedz bedzie mile
widziana). Pewnie powiecie ze skoro
mam okazje tak tanio kupic te dyski (cena sklepowa ok. 1900zl/szt.) to czemu
sie jeszcze zastanawiam... Ano dyski sa z Niemiec i nie maja gwarancji... i
tu jest problem. Do tej
pory chcialem sobie kupic dysk Segate Medalist Pro ST36451A (6.4GB Ultra
ATA) jednak
w cenie tego dysku bede mial 2 dyski IBM... (ale bez gwarancji).CO
WYBRAC?!!!. Moze powiem jeszcze ze
dyskow tych bede uzywal z plyta ASUS P2L97-S (z wbudowana karta SCSI
ADAPTECA AHA-7880 ULTRA-WIDE). Wlasnie czy ktos z was uzywa tej plyty z
dyskami SCSI??? Moze jeszcze
 powiem ze zamierzam uzywac 2*IBM scsi (bez dysku IDE)-czy nie bedzie z taka
konfiguracja
klopotu (z wlasnego doswiadczenia wiem ze W95 i SCSI to dosc wybuchowa
mieszanka)

--
Artur Karazniewicz, Torun, Poland
e-mail:    akarazniewicz_at_pacific.torun.pl