Re: Partycje , Problemy , Partition Mag.. ???

Autor: Janusz Mrzigod (jbm_at_tc3.ich.us.edu.pl)
Data: Fri 23 Jan 1998 - 12:11:45 MET

Konrad Kaminski ( HADEK ) napisał(a) w wiadomości:
<6a76ki$jk7$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
>Zmniejszyłem aktywną partycję tak aby cluster mial 16K.
>Pozostale wolne miejsca z partycji wrzucilem do ogólnej partycji Extended,
>po czym zmniejszylem odpowiednio każdą z partycji Extended i z kazdej
>zostało po trochu wolnego miejsca.
>PYTANIE:
>Jak połączyć pozostałe wolne miejsca ze wszystkich partycji Extended, aby
>była widziana normalnie jako całość,
>( np. nastepna H: )
>PS.
> Wszystko oczywiscie pod kontrolą Patition Magic III
>
>Konrad K. ( HADEK )
>hadek_at_friko.onet.pl
> [...]

Musisz "przesunac" kolejno do przodu wszystkie istniejace podpartycje
partycji Extended (w programie jest opcja, ktora nazywa sie a la "move
partition"). Tym samym cale wolne miejsce znajdzie sie na koncu partycji
Extended i bedzie tam mozna utworzyc nowa. (Tak prawde powiedziawszy, to nie
poslugiwalem sie jeszcze PM III, ale wydaje mi sie, ze w ogolnych zarysach
bedzie podobny do poprzednich wersji :-)

Pozdrowienia
Janusz M.