Testy pamieci.

Autor: Wojciech Zimkowski (zik_at_elbacsb.com.pl)
Data: Fri 23 Jan 1998 - 09:33:22 MET

Czesc.

Szukam sposobu (programu) na w miare pewne przetestowanie pamieci w PC.
Wiem, ze po zadnum tescie nie mozna miec 100% pewnosci.

W koncu testy sa po to aby pokazywac ze wszystko jest sprawne ;)

Mam program MEMTEST-86 v. 1.1, jest nawet calkiem zmyslny, laduje sie z
dyskietki "jako system", tak ze dziala niezaleznie od jakiegokolwiek
innego softu. Ale jest juz przerazliwie stary i dziwnie sie zachowuje na
nowszych konfiguracjach, szczegolnie z procesorami AMD i Cyrix.

To na razie

--