Plyty glowne Asus P2l97-(s)?

Autor: Artur Karazniewicz (akaraniewicz_at_pacific.torun.pl)
Data: Thu 22 Jan 1998 - 11:45:26 MET

Czesc!
Mam prosbe... Czy ktos ma moze przekazac mi jakies wrazenia z uzytkowania
plyt Asus P2L97, i P2L97-S (chodzi mi glownie o testy, porownania, bardziej
szczegolowe opisy samych plyt) ... Zamierzam zlozyc sobie nowy komputer na
ktorejs
z tych plyt. Prosze o odpowiedzi na Prive'a... Dzieki (jesli ktos ma dobre
doswiadczenia
z jakimis innymi plytami to rowniez prosze o kontakt (chodzi o LX)).

--
Artur Karazniewicz, Torun, Poland
e-mail:    akarazniewicz_at_pacific.torun.pl