Re: sprzedawcy twierdza, ze K6 nie dziala....

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Wed 21 Jan 1998 - 21:35:14 MET

> Tez uwazam, ze Caviary sa lepsze.

> na szczescie moj dziala (seria ST5XXXXX) - niski
To jest prawdziwy Medalist - medalist pro . Seria ST3XXXX , to właœciwie
Connery Cabo , produkowane przez Seagate dalej po przejęciu Connera.Poza
tym , byla walnieta seria ST3X , ktora zaczynala jezdzic glowicami po
nosniku , zanim sie on rozpedzil.

Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
Microsoft Windows 95:
               What do I have to fix today?