pegasus mail i polskie znaki

Autor: Krzysztof Romanski (krisr_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 22 Jan 1998 - 18:45:20 MET

Witam :))

Ustawiłem polskie znaki w standardzie MIMI 1.0
ISO 8859-2 w Pegasus Mail.
Wszystkie listy, kt˘re mają prawidłowe nagł˘wki
(deklaracja MIMIE, charset 8859-2, itd), są wyświetlane
prawidłowo.
Problem natomiast jest wtedy, gdy te nagł˘wki są
nieprawidłowe, co pececie zdaża siŕ nagminnie. Polskie
znaki są błŕdnie pokazywane.
Zauważyłem, że wyświetlane są wtedy znaki o kodach
ISO 8859-2. Niestety użycie czcionki ISO (w Win NT 4.0 WS)
nie daje rezultatu.
Czy ktoś rozwiązał ten problem?

Bardzo proszŕ o kontakt ludzi, kt˘rzy ujarzmili
pod tym wzglŕdem taki fajny program, jakim jest
Pegasus Mail

Pozdrawiam

--
Krzysztof Romański