jak można odczytac hasło w dokumencie MS-Word?

Autor: Marek Binder (marek_at_apple.phils.uj.edu.pl)
Data: Thu 22 Jan 1998 - 17:38:06 MET

Stała się rzecz bardzo nieprzyjemna. Mam pewien bardzo ważny dokument w
Wordzie 6.0. Niestety od dawna go nie używałem, i kiedy ostatnio sobie o
nim przypomniałem, okazało się, że zapomniałem hasła! Czy zna ktoś
sposób odczytania hasła z zabezpieczonego dokumentu, albo wie gdzie
można znaleźć program, który to robi?
(Sam jestem w posiadaniu takiego programu dla WPerfecta.)

Proszę niech mi ktoś pomoże, bo od kilku dni spędzam długie godziny
przed komputerem próbując coraz to nowe hasła. Zaczynam już obawiać się
o swoje zdrowie psychiczne...

Marek Binder
(marek_at_apple.phils.uj.edu.pl)