Re: Moj CD przestal czytac plytki Verbatim

Autor: Marek Blaszkowski (mb_at_zly.kis.p.lodz.pl)
Data: Thu 22 Jan 1998 - 15:40:33 MET

Leon Hayder <leohay_at_pr.onet.pl> wrote:

: Krzysztof Trybowski napisał(a) w wiadomości:
: Mam Aztecha x6 i czyta te werbatimki bez problemu chyba musisz przeczyścić
: laser
A konkretnie to soczewke. U mnie po 2 latach uzywania Aztech'a przestal czytac
plytki o "zlotym nosniku".Okazalo sie ze na soczewce jest cienka wartwa kurzu...
Oczyszczenie soczewki pomoglo - teraz czyta bez zarzutu

Marek Blaszkowski

--
***
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"