Re: GUS - blogoslawieni cisi

Autor: Marek L. Kozak (maluk_at_polbox.com)
Data: Thu 22 Jan 1998 - 01:59:13 MET

Grzegorz Szyszl/o <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> napisał(a) w artykule
<6a21kc$evc$15_at_helios.man.lublin.pl>...
> tak. gravis mial duze szanse na calkowite wyparcie creative labs (sb)
> z rynku. niestety zaniedbal sprawe driverologii. pod winodwsy masz
> nadal drivery w fazie beta, zdaje sie od poltora roku. buuueee.....
Ja mam chyba jeszcze starsze, żeby podpiąć instrument musiałem podpierać
się sterownikiem od Win3.x.

> kiedys kupilem gravisa, i nie zaluje. ale obecnie bym go nie kupil,
> ze wzgledu na chora polityke firmy.
Ja mam MAXa i jak go kupowałem to był to najlepszy wybór, ale dziś... Dziś
już nie ma Gravisa na rynku kart muzycznych - czytałem, że się wycofali
:-)(

--
Pozdrawiam
Marek L. Kozak