Re: Co w komputerach piszczy .... ;)

Autor: Poszukiwacz Prawdy (pessimus_at_kki.net.pl)
Data: Thu 22 Jan 1998 - 00:02:42 MET

>Sorki za spam, ale moze macie jakies propozycje, no i....

Strona zakodowane niezwykle syfnie. Pełno śmiecia! Np. nie dość, że tag
<BGSOUND> (tak naprawdę, nie ma takiego w specyfikacji HTML) został użyty,
to jeszcze w obrębie HEAD!!! Facet! Nie używaj Front Page i innych syfnych
edytorów graficznych (WYSIWYG)!!! Poczytaj o HTML, poznaj jego składnię...
Lub jeśli bardzo ci się nie chce, to używaj np. Pajączka (tam też trzeba
znać trochę składnię, ale mniej, niż przy pisaniu w notatniku).

Nie wiem, co jest na stronie, bo nie czytałem, gdyż nie wyświetlają mi się
polskie literki (tag: <FONT FACE= > - taki również formalnie nie
istnieje)...

Jak poprawisz, to objętość plików HTML będzie około trzykrotnie mniejsza,
przy zachowaniu tego samego wyglądu w przegląderce.

Może poczytam...

--
Krzysztof Trybowski
http://www.kki.net.pl/ktrybow