Re: 2 X I/O ? - problem

Autor: Marcin Przygoda (marcinpr_at_polbox.com)
Data: Wed 21 Jan 1998 - 23:50:09 MET

On 18 Jan 1998 14:07:57 GMT, mafi_at_ds14.agh.edu.pl (Michal Martys)
wrote:

>czesc
>moj problem to brak sterownikow do dyskow na plycie a na I/O jest
>tylko jeden :-( (cd z dyskiem na jednej tasmie)
>jak podlaczyc drugi dysk?
>slyszalem, ze mozna wlozyc dwie karty I/O?
>czy wtedy moge miec 4 dyski?
>czy to juz nie bedzie zalezalo od plyty?
>czy da sie to zrobic nie majac opisow do kart I/O ?

Witam!
Miałem podobny problem z płytą 486. Próbowałem zainstalować dwa
kontrolery (gdzieś miałem do nich zworkologię), ustawiłem różne
przerwania itd ale to za nic nie chciało ruszyć.
Kumpel natomiast ma kartę dźwiękową ze sterownikiem IDE. Podłączył do
niego CeDeka, a do głównego kanału dwa HDD i to mu działa.

Marcin Przygoda