barwy na ekranie

Autor: Artur Prajs (apmaster_at_sz.onet.pl)
Data: Wed 21 Jan 1998 - 23:22:41 MET

witam,

pojawiam sie i pytam...
mam monitor Sony Multiscan200sx (nie zebym chcial sie chwalic :) ), sam nie
wiem czy jesem przewrazliwiony, ale chyba nie... problem tkwi w tym, ze
barwy na ekranie sa bardzo malo nasycone (nie wiem czy dobrze to okreslam
:) ), wszystko jest bardzo jasne, (najoptymalniejsze dla mnie ustawienia:
kontrast ok.90/100 oraz jasnosc ponizej 30/100)
sam nie wiem czy bylo to tak "od poczatku" (monitor ma 11 miesiecy) czy
nagle cos mi sie odwidzialo, ale u kumpla (ma jakies Dewoo/Drzewo 14 cali)
wszystko jest znaczniej bardziej "kolorowe",
ma ktos jakies doswiadczenia z tym monitorkiem, moze trzeba bedzie
reklamowac? (monitor przywieziony z Niemiec :) )

--
Artur
I'm gonna let nobody turn me round!