s3virge problemy - rozwiazanie

Autor: Artur Pyc (arturpyc_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 21 Jan 1998 - 19:59:57 MET

Ostatnio sporo osob pisalo o problemach z kartami s3 virge, virge DX. Chodzi
o mrygajace punkty na ekranie. Z reguly sa one ulozone w pionie. Taki
problem wystepowal rowniez u mnie szczegulnie podczas uzywania kanalow w ie4
oraz podczas odtwarzania plikow video lub minimalizacji gry i proby pracy z
czym innym. Problem ten znikl po uzyciu programu MCLK (ja mam wersje 0.93b).
Dodatkowo program pozwala na pewne "podrasowanie" tej i kilku innych kart.
Aby usunac nieporzadany efekt mrygajacych punktow wystarczy (tak mi sie
zdaje) uruchomic program z parametrami z jakimi karta juz pracuje ale kto by
marnowal tkwiace w programie mozliwosci.
Program jest do sciagniecia z www.tbrowne.demon.co.uk/s3virge niepamietam w
jakiej pozycji menu, ale odnalezienie go nie powinno byc trudne. Na
indywidualna prozbe moge go rowniez przeslac mail'em archiwum jest
niewielkie (106kb).

Best Greetings!!!
Artur Pyc
e-mail: arturpyc_at_priv.onet.pl