Re: Skaner SCSI nie chce dzialac :(

Autor: Rafal Bulacinski (rafal_at_longman.com.pl)
Data: Wed 21 Jan 1998 - 19:21:57 MET

On 21 Jan 1998 16:03:07 +0100, in pl.comp.pecet zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl
(Romuald Zylla) wrote:

> Jesli oprocz JAZZA cos podpinasz to z JAZZA zdejmij terminator
> no i chyba zamiast terminatora wtknij dlaszy ciag kabla.
> (to jesli dalszy ciag urzadzen bylby podpiety pod te sama galaz)
Na kanale JAZZa (pin 50 wstazka) chodzi sam JAZZ i tak go zostawie z
terminatorem.

> Ze sledzia kabel powinien wejsc na skaner do wejscia SCSI,
> a na drugim gniezdzie (tym niby RS-25) wetknij terminator
> wygladajacy jak przejsciowka.
Terminator mam tylko dla Centronics-jakby wejscia. Czyli nie nakladac
go i kupic terminator dla RS-jakby 25 pin?
Kabel do skanera jest Centr.->DSUB 68

Jaki ustawic numer urz. skanera. Czy ma to jakis zwiazek z fizyczna
kolejnoscia?

Jezeli sam kontroler jest autoterminowany (i ma nr 7) to czy jest
potrzebny jakis terminator dla wiazki DSUB 68?

Czekam i pozdrawiam...

Rafal.