Re: sprzedawcy twierdza, ze K6 nie dziala....

Autor: Andrzej Karpinski (karpio_at_fenix.xyz.lublin.pl)
Data: Wed 21 Jan 1998 - 16:47:09 MET

> Standard PCI 2.1 nakazuje tworzenie kart mogacych pracowac
> przy 66MHz - wiec 50MHz przy szynie 100MHz nie jest znowu
> takim problemem. Jedyny problem to producenci, ktorzy twierdza,
> ze ich karty sa zgodne z PCI 2.1 - a w rzeczywistosci
> odmawiaja pracy juz przy 42MHz.

Nie do konca. Karta pracuje przy 33MHz jednakze transmisja odbywa sie na
obu zboczach syugnalu. Karta _nie musi_ potrafic tak pracowac, a jesli
potrafi to moze o tym poinformowac chipset.

> Seagate Medalist to najgorszy dysk jaki w zyciu widzialem.
> Na szesc takich dyskow, jakie mialem w ciagu pol roku,
> piec padlo po jakims czasie, jeden sie jeszcze ostal.
> Caviar jest znacznie lepszy,

O.. Wreszcie jakis rozsadny glos ;) Btw. coraz bardziej mi sie podobaja
dyski IBM... Gdyby jeszcze nie ta cena...

karpio