Re: Problem z klawiatura Microsoftu

Autor: Andrzej Dabrowski (adabro_at_sgh.waw.pl)
Data: Wed 21 Jan 1998 - 14:54:49 MET

On Sun, 18 Jan 1998, Lukasz Skital wrote:

> Witam!
> Po zmianie plyty glownej przestaly dzialac klawisze specjalne (do
> okienek - miedzy ALTem i CTRL) i oprogramowanie rozpoznaje ja jako
> zwykla klawiature.
> O co tu moze chodzic???

Jak to o co?
Takie windosowskie klawiatury z tuzinem niepotrzebnych klawiszy
to jeden wielki szajz. Najlepsze jest podejscie tradycyjne.
Nie ma nic lepszego i uzytecznieszego niz zwykla standardowa
klawiatura. problem w tym, ze gdy ostatnio chcialem taka kupic na
gieldzie to znalazlem tylko jednego sprzedajacego, podczas gdy te
windosowskie wynalaznki byly oferowane w 10 rodzajaach: wypukle,
wklesle, podzielone pod roznymi katami, kolorowe ...
Walczmy o stare dobre klawiatury!!!

Andrzej Dabrowski
http://akson.sgh.waw.pl