Coraz ciemniej...

Autor: Jack (jaf_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 21 Jan 1998 - 11:24:50 MET

Czesc!
Od jakiegos czasu mam pewien problem z monitorem 14'' Daewoo Crystal 14 S,
a mianowicie zauwazylem, ze ekran mojego monitora jest duzo ciemniejszy
w porownaniu z innymi monitorami. Dopiero ustawienie jasnosci i kontrastu
niemal
na max. dorownuje nieco do innych i pozwala normalnie pracowac.
Nie jest to zalezne od karty graficznej - sprawdzalem na kilku kartach,
roznych
producentow.
Czy 3,5 roku to juz starosc dla monitora?
Czy zna ktos moze programik pozwalajacy na korekcje jasnosci i kontrastu
obrazu na ekranie monitora (taki, ktory dziala z kazda karta graficzna)?

Pozdrowienia
Jack

jaf_at_priv.onet.pl