Re: Riva 128

Autor: Andrzej Polkowski (polkowsk_at_free.polbox.pl)
Data: Tue 20 Jan 1998 - 23:28:02 MET

SqT napisał(a) w wiadomości: <34c3eede.0_at_news.tpnet.pl>...
>Jezeli masz Cos z Riva 128 w srodku albo testowales cos takiego
>fajnie by bylo uslyszec czyjes opinie.
>
>Osobiscie testowalem Vipera 330 oraz Elsa Victory Erazor
>oraz STB Velocity 128 Agp.
>
>Problem: Czy komus udalo sie odpalic karte z riva PCI version
>polskimi windowsami OSR2?
>
>E-mail sqt_at_friko.onet.pl

Mam Elsa Erazor PCI pracującą z OSR2 w wersji polskiej. Zadziałał driver
datowany 17/12/97. Dodatkowo w systemie siedzi Monster 3D i też nie ma
problemu. Do przełączania D3D są małe sprytne programiki, którymi można
wybrać kartę aktywną dla DirectX.
Przy uruchamianiu kart na Riva 128 pewne znaczenie ma typ płyty głównej, ale
nie jestem w stanie podać żadnej prawidłowości. U mnie pracuje to na ASUS TX
97E.