Re: UNIX w 0202122 ?

Autor: R.Zylla (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Tue 20 Jan 1998 - 20:34:28 MET

At 18:48 98-01-20 +0100, you wrote:

>Chodzi mi o to zeby po polaczeniu przez 0202122 serwer z TPSA nie dogadywal
>sie ze mna w PPP (charakterystyczne smieci na ekranie terminala) ale
>normalnie wyswietlil mi prompt UNIXa i zebym mogl dalej pracowac wydajac
>komendy UNIX'a.
>Jednym slowem chodzi o to czy moge korzystac z 0202122 za pomoca zwyklego
>terminala takiego jakiego kiedys uzywalo sie do dzwonienia po
>BBS'ach...????

  Juz kapujemy. Jak sie polaczysz przez TPSA i ppp
  to wtedy uruchom program TELNET. Ten albo inny Telnet
  mozna znalezc chyba na rozszerzeniach do kazdej wersji Windows.
  Gdybys nie mogl zlokalizowac to podesle. 79 kB niespakowane.

--
Romek
 ============= PeCetologia to nauka experymentalna ==============