Re: UNIX w 0202122 ?

Autor: Marmot (marmot_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 20 Jan 1998 - 18:28:38 MET

> A tak naprawdę to o co Ci chodzi ?

Chodzi mi o to zeby po polaczeniu przez 0202122 serwer z TPSA nie dogadywal
sie ze mna w PPP (charakterystyczne smieci na ekranie terminala) ale
normalnie wyswietlil mi prompt UNIXa i zebym mogl dalej pracowac wydajac
komendy UNIX'a.
Jednym slowem chodzi o to czy moge korzystac z 0202122 za pomoca zwyklego
terminala takiego jakiego kiedys uzywalo sie do dzwonienia po
BBS'ach...????