Re: Problemy ze skanerem

Autor: Piotr Kozłowski (siwus_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 20 Jan 1998 - 18:02:56 MET

On Tue, 20 Jan 1998 10:46:04 +0100, Piotr Zadrozny
<pzadrozn_at_micros.com.pl> wrote:
> Mam skaner AGFA SNAP SCAN 310, karta SCSI ADAPTEC AVA1505,
> wszystko prawidlowo zainstalowane ( Win95 ) a jednak skaner
> nie dziala - nie skanuje, a programy do scanowania pisza:
> "no scanner" itp... Brak konfliktow przerwan, adresow, terminatory

Nie wiem czy pomogę, ale miałem skaner, który posiadał 16 bitowe
sterowniki i programy 32 bitowe nie wykrywały skanera w polu "Acquire"
Pomogła wymiana driverów Twain (nie skanera - tych nie ma do tej pory
32 bitowych) na 32 bitowe.

Pozdrowienia z Katowic

--
Piotr Kozłowski