Re: First aid need!!!

Autor: R.Zylla (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Tue 20 Jan 1998 - 17:04:54 MET

At 14:02 98-01-20 +0100, you wrote:
>Jestem poczatkujacy w te rozne klocki komputerowo-internetowe i
>potrzebuje odpowiedzi na kilka pytan:
>Po pierwsze: jak to jest z polskimi literami w internecie? Korzystam z
>Netscape Navigatora 4.0. Czy mozna miec w nim polskie litery? Czy moze
>trzeba miec NN 4.0pl?

  Po pierwsze to nie na te grupe piszesz. dotego jest grupa www
  POlskie litery czy sa czy ich niema zalezy od tego czy w Windzie
  masz polskie litery czy nie, oraz czy na stronie www sa polskie
  litery czy nie, oraz od wlasciwego sposobu kodowania i poinformowania
  przegladarki, ze takie litery sa.
  Takie podstawy sa omawiane w internetowym kursie HTML napisanym
  przez nadredaktora Wimera na stronach Lupusa.

>Po drugie: Zalozylem swoja strone www i wyslalem do niej jakies pliki a
>teraz chce je wykasowac badz zamienic na inne - jak to zrobic?

  Zamienic na inne mozna tak samo jak je tam wyslales.
  NOwsze pliki wyslane jesli maja te same nazwy to wymazuja
  stare. Kasowanie plikow robi sie komenda del.
  Jesli uzywasz WS_FTP to obok okienka z katalogiem sa guziki
  z napisami - jeden z nich jest Delete a inny Rename.
  Domyslasz sie chyba co to znaczy.

>Na poczatek tyle problemow, ale na pewno beda nastepne!???

  Mam nadzieje, ze nie.
  Jest tyle publikacji na ten temat.
  Nie mecz Kaziu ojca.

--