Brak dźwięku w win95

Autor: DanielB (danbud_at_polbox.com)
Data: Tue 20 Jan 1998 - 14:19:27 MET

Witam!
Serdecznie proszę o podpowiedź z problemem jaki pojawił się gdy odsłuchując
płytę, uruchomiłem gierkę na twardzielu.
Tj. brakiem dźwięku w Windows 95. Natomiast mogę odsłuchiwać płyty CD z
nagraniami muzycznymi na CD-R.
Od i zainstalowałem, drivery wchodząc przez pulpit sterowania - Dodaj/Usuń
programy, Istalator Windows, Multimedia, do Rejestratora Dźwięków.
Bez żadnego efektu.
Czy powimienem preinstalować kartę muzyczną?
NU i NDDoktor nie wskazują błędów. Twardy dysk również kilkakrotnie
przeglądałem ScanDiskiem Win 95.
Pozdrawiam
Łukasz Budynko