Re: Notatnik CASIO

Autor: Slawomir Sidor (cwaniak_at_zly.kis.p.lodz.pl)
Data: Tue 20 Jan 1998 - 10:18:40 MET

:>
:>Posiadam "onanizer" CASIO SF-4300R
:>Chcialby podłączyć go do PC, co mam zrobić ?

: Aby polaczyc ten model Casio z PC musisz miec modemik, ktory mozna kupic w
: punktach Casio. Ma on oznaczenie FA-150. Podlacza sie go w miejsce drukarki.
: Do kompletu dolaczone jest oprogramowanie. Z takiego wlasnie zestawu
: korzystam i dziala on bez zarzutu, chociaz zestrojenie reczne parametrow
: transmisji moze przyczynic sie do zwiekszenia liczby siwych wlosow na
: glowie.

Albo sobie zrobic samemu co bylo tu tydzien temu omawiane
i byly podane adresy do schematow i oprogramowania.

: Jego wada to cena.

No a moj modemik kosztowal mnie niecale 10zl.

--
 Slawomir Sidor