problem ze starym SB16

Autor: Bojar (pibojar_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 20 Jan 1998 - 10:06:37 MET

Czesc
Mam maly problemik z karta SB16 na proc Vibra, jeden z pierwszych modeli
Otoz po zmianie plyty glownej z VX(Shuttle) na TX(Chaintech TDM1)
cos wprowadza mi zaklocenia
Objawia się to lekkimi szumami i popiskiwaniami (mam wrazenie ze wywoluje
to HD -piski)
Problem staje sie bardzo powazny jezeli podlacze glosniki do wyjscia ze
wzmacniaczem
- zaklocenia uniemozliwiaja normalny odbior
Nie jest to tzw pisk intnetrefencyjny (chyba dobrze okreslilem?) z tym bym
sobie poradzil
Probowalem wszlkich zmian typu - do innego slotu, inne przerwanie, DMA
nic to nie pomaga

Nie jestem audiofilem ale te zaklocenie bardzo mi przeszkadzaja
Prosze o pomoc , listy mozna kierowac takze na priv

Ps. Czy wymiania karty moze mi pomoc i na co ewentualnie wymienic - ma
sluzyc
do odsluchu MP3, gier itp

Pozdrawiam i z gory dziekuje
Piotr <pibojar_at_priv.onet.pl>