Re: SCANER

Autor: Jan Szypowski (janszypo_at_waw.pdi.net)
Data: Tue 20 Jan 1998 - 01:19:38 MET

BoBas <kipi1_at_polbox.com> napisał(a) w artykule
<69vc33$1on$1_at_dino.wsi.edu.pl>...
> Planuje zakup scanera i w zwiazku z tym szukam opinii uzytkowych o
scanerach
> stolowych - interesuja mnie zastosowania domowe .......

Jezeli zalezy CI na jakosci, to prawdopodobnie niezlym rozwiazaniem moglby
byc np. Howtek Scanmaster D4500 - naprawde dobra jakosc za rozsadna cene
(zwlaszcza w przypadku wersji skanera RGB-only). Poza tym nie zajmuje zbyt
wiele miejsca na stole.

janszypo_at_waw.pdi.net