problemy z IOmega ZIP pod w95

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Mon 19 Jan 1998 - 15:25:59 MET

Pawel Pyk wrote:

 PP> moj ZIP (paralel port, drivery wersji 5.0 albo 5.3) chodzi bez zarzutu
 PP> pod DOS/WIn 3.11 ale odmawia czesto wspolpracy przy W95. Najczesciej mi
 PP> nie dziala przy DELLach i Compaqu (to nie tylko nie mnie), za problem
 PP> jest chyba obecnosc SCSI.

Niestety. Guest95 za wszelką cenę próbuje znaleźć ZIPa na SCSI.

 PP> Opalenie GUESTa od Win 95 powoduje zwieszenie komputera. Na skladach

Taka jest uroda Guest95, niestety.

Instaluj ZIPa parallel pod Szklarnią poprzez:
Mój komputer/Panel sterowania/Dodaj nowy sprzęt
_Nie_ pozwól na automagiczne wykrywanie sprzętu
Kontrolery SCSI/Z dysku
włóż CD instalacyjny Szklarni i szukaj \DRIVERS\STORAGE\IOMEGA\PPA3.MPD

_NIE_ należy instalować tego drivera poprzez tupnięcie prawym klawiszem na
PP3.INF w exploderze!

Po zainstalowaniu drivera i przeładowaniu Szklarni ZIP powinien już być bez
problemów widziany.

Jeśli nadziewasz się często na maszynki z wbudowanym kontrolerem SCSI to rozważ
sprzedanie ZIPa parallel i kupienie ZIP Plus - obsługuje zarówno parallel jak i
SCSI (autodetect).

[...]

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)