Re: Do maiących kontakt z płytą Abit-TX5

Autor: Tomasz Kroliczek (krolik_at_ceti.com.pl)
Data: Mon 19 Jan 1998 - 23:44:57 MET

Konrad Kaminski ( HADEK ) wrote:

> Jaki jest najnowszy review Abit-TX5 ???
> U mnie na płycie pisze tylko Abit-TX5
> a nic o tym jaka to wersja ???
>
> Te pytania u góry kieruje głównie do tych
> którym się udało wymusić na płycie
> taktowanie magistrali 83 Mhz bo to powód
> moich pytań.
>
> DZIĘKI !!! DZIĘKI !!! DZIĘKI !!!

Dzieki jeszcze raz za poprawke do Abita.
JA mialem dwa dni TX-5 , ale wlasnie wymienilem
na PX5, a to z tego powodu, ze TX5 nie chcial
chodzic na 166mmx jako 2,5x83=210. A PX5 chce !!
Bo wlasnie sprawdzalem to na tym samym procesorze
u kumpla bo mnie ciekawilo czemu nie chce mi
chodzic na 210, wsaadzilem moj proc do niego (px5)
i od razu odpalilo bezproblemu. Tzn. na TX5 tez
chodzilo ale sie zawieszalo po pewnym czasie.
No i wymienilem na PX5 i jest COOL bzyka jak
tralalala ;-))