Re: Zmiana partycji primary

Autor: Tałajczyk Piotr (piotr_ta_at_friko2.onet.pl)
Data: Mon 19 Jan 1998 - 19:26:20 MET

Maciej Wyczawski <gekusior_at_kinga.cyf-kr.edu.pl> napisał(a) w artykule
<69shni$sjv$3_at_info.cyf-kr.edu.pl>...
> Witam
> Czy mozna (bez formatowania) zmienic wielkosc partycji primary kosztem
> extend. Probowalem PartitioMagic 2.01 ale wyglada na to, ze sie nie da.

da sie. nie wiam jak w PM2 (bo nie miałem), ale w PM3 robisz to w taki
sposób, że najpierw zmniejszasz partycję logiczną (znajdującą się na
extended), a potem zmniejszasz samą extended.
przypuszczam, że próbowałeś zmniejszać extended, bez zmniejszenia
logicznej.
tak się nie da.

--
pozdrowionka i dawaj też na pirva