Re: Błędy przy nagrywaniu CD-R!!! PLIZ HELP!

Autor: Daniel Fenert (fenert_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 19 Jan 1998 - 17:52:53 MET

Dnia Mon, 12 Jan 1998 22:57:23 GMT, bnagorny_at_kk.kalisz.pl (Bartek
Nagorny) napisał(a):

>Mialem to samo - przy zakanczaniu plyty /zapisywanie TOC/ wywalal mi
>czest : internal controler error.
>Tyle, ze to byl niesamowicie sie brudzacy PHILIPS CDD2000 /bez caddy/
>
>Po rozkreceniu wylecialo z niego ze 2kg kurzu ;) Przedmuchalem i po
>sprawie - moze to wlasnie jest takze Twoj problem ?
nagrywarka ma ze 3 tygodnie, może miesiąc i jest nowiutka, więc ten
problem raczej odpada. Wszystko działa dobrze przez tydzień, później
znowu reinstall gówna 95 i znowu tydzień dobrze... Wiem że po
zainstalowaniu NU lub MP3Compressora wszystko się wali... Rozwiązuję
ten problem dzisiaj - bootselector i 2 gówna na dysku!
Daniel Fenert < mailto:fenert_at_friko.onet.pl >

--
A man with only the humblest of means