Re: DIAMOND MONSTER 3D 2 ------PREVIEW

Autor: Jacek Dabrowski (mulder77_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 19 Jan 1998 - 15:42:42 MET


Przemek wrote in message <34c358f3.0_at_news.tpnet.pl>...
>NOWY MONSTER 2 bedzie mial
>chip 3Dfx VooDoo 2
>8 MB pamieci 4/2/2/ zbufer 4 mb 2x frame bufer po 2MB max. roz.
>800x600 ( mozliwe ze bedzie mozna dodac kolejne 4 mb (wtedy mozna
>wyswietlic prawdziwe ( szybkie i lepsze) 800x600 - stworzenie rozszeralnej
>karty 3Dfx jest
>trudne ale mozliwe - powiedzial Tony Tamisi - podobno diamond i creative
>zamierzaja wprowadzic rozszezenia pamieci do swoich produktow - 1 MB
>pamieci do kart VooDoo 2 kosztyje 3$, nie wiem dlaczego producenci sa
>tak glupi ze robia karte 8 mb jak moga drozej o 12 $ zrobic 12MB
>TV Output (wyjscie na telewizor)
>PnP
>Real time 3D graphics
>dolaczone gry w wersji pudelkowej:
>Apache Longbow 2
>Quake 2
>Burmout
>Redline Racer
>dane te przeczytalem z pudelka od karty diamond monster 3D 2
>Pozdrawiam
>\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
>\ Przemyslaw Skwara \
>\ skwara_at_friko.onet.pl \
>\ ICQ: 5671657 \
>\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
>
>
>A gdzie widziales pudelko ??????
>
>
>
>
>



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:56:36 MET DST