Re: Struktura kart telefonicznych?

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 19 Jan 1998 - 14:11:22 MET

In pl.misc.elektronika Spajk <spajk_at_hehe.com> wrote:
: "Paweł Boguszewski" <pmbogusz_at_1234nencki.gov.pl> wymyślił(a):
: >Na jakiejś polskiej grupie było to wałkowane rok, dwa temu. Nawet chłopaki
: >doszli do tego jak to idzie. Z tego co pamiętam to ścieżki na pasku wykryli
: >tonerem. Można je odczytać i zmienić z pomocą przerobionego magnetofonu

: Po co od razu tonerem. Wystarczą opiłki żelaza.

He,he - ty mi podaj dwa miejsca gdzie mozna dostac drobne opilki zelaza,
a ja ci podam setke miejsc gdzie mozna dostac troche toneru :-)

J.