problemy z IOmega ZIP pod w95

Autor: Pawel Pyk (pyk_at_ccgate.ari.ch)
Data: Mon 19 Jan 1998 - 11:21:41 MET

moj ZIP (paralel port, drivery wersji 5.0 albo 5.3) chodzi bez zarzutu
pod DOS/WIn 3.11 ale odmawia czesto wspolpracy przy W95. Najczesciej mi
nie dziala przy DELLach i Compaqu (to nie tylko nie mnie), za problem
jest chyba obecnosc SCSI.
Opalenie GUESTa od Win 95 powoduje zwieszenie komputera. Na skladach
dzialao mi to jeszcze smieszniej: po odpaleniu czesto traci mi kontakt z
siecia (NT Server) ale po przeladowaniu systemu dziala... bez odpalania
(za cholere nie rozumiem, przeciez GUEST nie powienien nigdyie niczego
instalkowac... Kidys mialem sporadyczny przypadek znieszczenia mi
registry przez instalcje ZIPa.
czy ktos spotkal sie z podbnymi problemami?
Pawel