BinHex

Autor: Pawel Gajda (pagaj_at_euler.mat.univ.szczecin.pl)
Data: Mon 19 Jan 1998 - 08:51:47 MET

Witam!

Nie za bardzo wiedziałem na którą grupę to wysłać, więc przepraszam
jeśli komuś to przeszkadza.
Problem jest następujący:
Dostałem e-mailem dokumenty od gościa pracującego na makówkach.
Rzecz jest zakodowana programem BinHex działającym na tych maszynach.
Czy istnieje coś chodzącego pod linuxem, dosem lub G95 co potrafiłoby
przekształcić te dokumenty do postaci zgodnej z oryginałem?
Rzecz jest bardzo pilna, więc bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuję.

--
Paweł Gajda                        **     Power on the highway
student Wiedzy Tajemnej            ****   Data in my head