bnc ??

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Sun 18 Jan 1998 - 23:41:52 MET

Dariusz K. Ladziak wrote:

> [...]

[...]

 DL> A jak ja, stary mikrofalowiec, moge zglaszac zastrzezenia co do tak
 DL> szczegolowego opisu zjawisk fizycznych w linii?

;-)

Dobra, Stary Mikrofalowcu ;-D, mam prośbę: przypomnij mi (bo nigdy tego nie
mogłem spamiętać) jak wygląda sprawa rezonansów w zwartym i rozwartym
koncentryku - chodzi mi o rodzaj rezonansu (szeregowy, czy równoległy) w
zależności od stosunku długości koncentryka do długości fali (pomijam
współczynnik skrócenia), z ograniczenie tylko do 1/4 i 1/2, żeby nie było za
dużo. Potrzebuje coś wyfiltrować a całkiem pozapominałem zależności :-(

[...]

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl