Re: bnc ??

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Sun 18 Jan 1998 - 18:00:24 MET

On Fri, 16 Jan 98 23:19:53 +0100, "roman_at_silesia.pik-net.pl"
<roman%silesia.pik-net.pl_at_f88.n484.z2.fidonet.org> wrote:

>Rozumiem, że nie zgłaszasz zastrzeżeń do wykładu... ;-)

A jak ja, stary mikrofalowiec, moge zglaszac zastrzezenia co do tak
szczegolowego opisu zjawisk fizycznych w linii? Po prostu kazde "nie
mozna" ma margines zauwazalnosci - i dla ethernetu jest to wlasnie ok.
10 cm odgaleznika (wszak trojnik tez jest odcinkiem lini odgalezionej,
tyle ze tak krotkim ze spowodowane nim zaburzenia sa nieistotne). A
nadzieje tych co sadza ze dwa metry kabla w bok od magistrali
przeciagna sa plonne, to fakt,

Darek