Re: Znowu Zoltrix

Autor: Jaroslaw Rospond (jjr_at_friko2.onet.pl)
Data: Sun 18 Jan 1998 - 02:03:28 MET

On Sat, 17 Jan 1998 14:47:54 +0100, "Mich@ł Zawalich"
<michalz_at_box43.gnet.pl> wrote:

>Cześć
>Mam dziwne przypuszczenia, że znowu
>padł mi modem (chipset Rockwell). Wcześniej też
>mi padł zoltrix, ale troche inaczej.

Nie chcialbym wywolywac tutaj wielkiej burzy ale
chipsety Rockwela nie sa najlepsze. I jest tak juz
od wielu lat. Szczegolnego pecha mial do nich Zoltrix.
Wiekszosc tych modemow nie radzila sobie na laczach
miedzymiastowych a i na lokalnych bywalo roznie. Niektore
serie rwaly niesamowicie nawet dobre polacznia lokalne.
Moja rada - zmien modem :). Nie mowie ze od razu na Robotics'a.
Od jakiegos czasu uzywam Zoltrixa 14.4 na chipsecie UMC i
jak na razie nie moge mu nic zarzucic. Ciekawe ze innym
firmom udalo sie zrobic na Rockwellu calkiem niezle modemy.
Nie wiem jak jest z padliwoscia Rockwella ale moja rada jest
taka : jak Zoltrix to nie na Rockwellu - jak Rockwell to nie
w Zoltrixie.

Bye !

Jaroslaw Rospond
jjr_at_friko2.onet.pl