Re: ciekawostka

Autor: Marcin Pałyga (3palyga_at_srv1.tu.kielce.pl)
Data: Sat 17 Jan 1998 - 23:52:40 MET

Mam podobny problem. Być może jest to spowodowane tyże uszkodzeniem.
Mam Intel Pentium 100 przetaktowane na 120 na płycie Soyo 5va
z upgradem biosu na 5va-0911
Od jakiegos czasu pojawiają komunikaty:
Blad zapisu na dysku C:, znika partycja z 32-bitowym Fatem oraz pojawiaja
sie bad sektory na dysku. Zastanawiałem sie czy to nie pada dysk, gdyż pod
Norton Utilitesem 2.0 wypada raz gorzej raz słabiej ( test cachu ) transfer
ten sam 4.2 MB/s. lecz u kumpla test dysku wypadał poprawnie przy ciagłej
pracy przez dwie doby.
Czy te objawy moga być spowodowane podobnym uszkodzeniem co na 488 DX2/100
????
        Z poważaniem Marcin Pałyga
P.S. Odpowiedz prosiłbym na maila
        3palyga_at_srv1.tu.kielce.pl