Re: Nie miala baba klopotu.. kupila CDRW

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet6.pl)
Data: Sat 17 Jan 1998 - 19:59:11 MET

Fri, 16 Jan 1998 18:02:34 +0100, Koneko <koneko_at_polbox.com> piszesz:

>Philipsa zreszta nagrywajka... ktora da sie podlaczyc tylko jako slave
>na jednej szelce z twardzielem.
>Na drugiej oczywista nie moze byc nic.
>W zadnej innej kombinacji nie chce ruszyc - albo windoza w ogole nie
>rusza, albo rusza i nie widzi rzeczonej nagrywajki.
>Problem polega na tym ze mam twardzieli wiecej niz sztuk jedna.
>Jezeli ktos sie spotkal z podobnym 'urokiem osobistym' nagrywajem w/w
>firmy lub wie co z tym fantem zrobic prosze o kontakt:

Mam CDD 3610 (to chyba jedyny CDRW ATAPI Philipsa). Nie zauwazylem
tego typu klopotow, podlaczalem go jako secondary master + kieszen HDD
jako slave, a teraz pracuje jako secondary slave a master jest CDROM.
Do tego zmienialem plyty glowne, podkrecalem na PCI na 42MHz.

Trudno zgadnac na czym polegaja Twoje klopoty, moze kontroler IDE albo
BIOS. Sprawdz czy CDRW pracuje w innym komputerze.

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski

(usun cyfry z mojego adresu / remove digits from my address)